Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


29.04.2021

KasperskyOS

Podczas targów Hannover Messe zaprezentowano rozwiązanie Kaspersky IoT Secure Gateway 100...
29.04.2021

Serwery OVHcloud

Scale i High-Grade
29.04.2021

NaaS od Cisco

Cisco Plus
29.04.2021

Inwestycja Google'a w Polsce

Google Cloud
29.04.2021

Usługa od AWS i RedHata

ROSA
29.04.2021

Samsung

Samsung prezentuje nowe serie monitorów dla biznesu i profesjonalistów.
29.04.2021

Tęczowe Maki

iMac na M1
29.04.2021

Polska drukarka 3D

Zmorph i500
29.04.2021

W ekosystemie Microsoftu

Surface Laptop 4

Telefonia w chmurze

23-10-2020
Firma NFON uruchomiła dystrybucję produktu Cloudya usprawniającego komunikację biznesową. To wsparcie dla call center osadzonego w chmurze zgodnie z modelem komunikacji PBX. Narzędzie za sprawą rozwiązań takich jak Ncontactcenter i Nvoice dopasowane jest do wyjątkowo popularnej w ostatnim czasie platformy Microsoft Teams. Cloudya zapewnia dostęp do zaawansowanych funkcji rozmów głosowych, a także umożliwia komunikowanie się z każdego miejsca na świecie przy użyciu dowolnego urządzenia – telefonu komórkowego lub stacjonarnego, przeglądarki z dostępem. Dodatkowo Cloudya zapewnia szyfrowanie end-to-end, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko, że informacje przechwycone np. w scenariuszu man-in-the-middle zostaną odszyfrowane.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"