Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


26.10.2020

Nowa wersja nVision

Można już pobierać nową wersję nVision
26.10.2020

Monitorowanie infrastruktury

Vertiv Environet Alert
23.10.2020

Telefonia w chmurze

NFON Cloudya
23.10.2020

Nowości w EDR

Bitdefender GravityZone
23.10.2020

Wykrywanie anomalii

Flowmon ADS11
23.10.2020

Mobilny monitor

AOC 16T2
22.10.2020

HP Pavilion

HP zaprezentowało nowe laptopy z linii Pavilion.
22.10.2020

Inteligentny monitoring

WD Purple SC QD101
22.10.2020

Przełącznik 2,5GbE

QNAP QSW-1105-5T

E-commerce ratuje gospodarkę

27-08-2020
W tym roku rodzimy handel elektroniczny odnotowuje najwyższy – od kilkunastu lat – wzrost, jednocześnie prognozy dla sprzedaży detalicznej są coraz niższe. Jak wynika z badań Gemius Polska, zakupy online robi już w kraju 73% internautów.
 
Zgodnie z raportem PMR „Handel internetowy w Polsce 2020. Analiza i prognozy rozwoju rynku e-commerce na lata 2020–2025” polski rynek e-commerce w najbliższych trzech latach będzie rósł w tempie dwucyfrowym. Swoistą rewolucję wywołuje zjawisko COVID-19.
 
Nowe funkcje, większe możliwości
 
Choć katalizatorem tej dynamicznej zmiany jest pandemia, nie oznacza to, że polskie firmy nie inwestowały już wcześniej w e-commerce. Niemniej wiele przedsiębiorstw dopiero teraz musiało przystosować się do nowych realiów handlu. Na rynku dostępnych jest kilka rozwiązań, które spełniają oczekiwania współczesnych konsumentów. Jednym z nich jest zaprojektowana i stworzona przez Grupę Komputronik platforma NetCorner. To rozwiązanie usprawniające obsługę klienta, dynamizujące sprzedaż oraz zwiększające konkurencyjność firmy. Jest ono kompatybilne z systemami zewnętrznymi i ułatwia zarządzanie e-sklepem. Dzięki wdrożeniu platformy marki zyskują wiele korzyści, m.in.: 
 
  • koordynacja działań za pomocą jednego panelu administracyjnego,
  • zaawansowany system zarządzania kosztami transportu, biorący pod uwagę rodzaj produktu, rozmiar, wagę oraz ilość,
  • ,,system wielu koszyków” mogących służyć za szablon zakupów lub jako pomoc podczas dzielenia zamówień ze względu na typ produktów (rozdzielanie tych produktów, które nie mogą być wysłane razem),
  • rozbudowany system reklamacji i zwrotów, umożliwiający wyszukiwanie produktów z listy zamówień, a także złożenie reklamacji na podstawie numeru zamówienia lub kodu,
  • katalog rysunków technicznych / kreacji wraz z oznaczonymi częściami oraz listami produktów podpiętymi do rysunku technicznego,
  • dedykowany panel dla handlowców, czyli obsługa klientów każdego poziomu (system pozwala na sporządzanie zamówień w imieniu klienta, sporządzanie zaawansowanych ofert o unikalnych cechach definiowanych per klient lub per grupa),
  • dedykowany proces obsługujący zamawianie produktów z licencją elektroniczną, podczas którego wymagane jest użycie kodów aktywacyjnych,
  • mechanizm pozwalający na realizowanie zamówień w kilku etapach (klient dostaje informację, ile sztuk z zamówionej ilości już otrzymał, przy każdej wysyłce otrzymuje również powiadomienie mailowe wraz z numerem listu przewozowego).
 
Rozbudowana platforma B2B
 
Najnowsza wersja systemu pozwala jeszcze bardziej maksymalizować zyski. W wyniku wprowadzonych zmian udało się zwiększyć współczynnik konwersji o 27%, w tym na urządzeniach mobilnych o ponad 50%, wydłużyć czas trwania sesji o 10%, zwiększyć odsetek klientów e-sklepu o 31% w wersji stacjonarnej i 41% w wersji mobilnej. NetCorner daje wiele możliwości personalizacji ustawień, dodawania modułów czy swobodnej edycji. Co ważne, jest również rozwiązaniem efektywnym kosztowo. Swoje doświadczenie Komputronik Biznes wykorzystuje we wdrożeniach platformy e-commerce u klientów. Z początkiem bieżącego roku Konsorcjum FEN, specjalizujące się w nowoczesnych rozwiązaniach teleinformatycznych, rozpoczęło proces wdrażania platformy NetCorner. Zespół wdrożeniowy Komputronik Biznes zaprojektował platformę zgodnie z najnowszymi trendami UX – w połączeniu z atrakcyjnym, minimalistycznym UI opartym na aktualnych nurtach projektowania. Inteligentna wyszukiwarka pozwala na intuicyjne poruszanie się użytkownika po wszystkich sekcjach platformy oraz łatwe przeszukiwanie i przeglądanie oferty produktowej. Z uwagi na relacyjne podejście do transakcji bardzo ważne są dedykowane funkcjonalności, które będą umożliwiać pracownikom Konsorcjum FEN personalizację ofert i cenników.
 
 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"